Тиждень соціально-психологічного супроводу в Молодійському ліцеї
З 24.04 по 28.04.2023 р. у нашому ліцеї був тиждень соціально-психологічного супроводу.
Основна мета цього тижня – психологічне розвантаження та психологізація всіх учасників навчально-виховного процесу. Проведення тижня соціально-психологічного супроводу – цікавий творчий процес, в якому були задіяні всі учасники навчально-виховного процесу. Були підібрані такі заняття, ігри, тести, які формують реальні оцінки своїх можливостей, залучають учнів до активних форм проведення дозвілля, розвивають комунікативні здібності, впевненість у своїх діях, виховують культуру поведінки. Кожен бажаючий учень мав змогу проявити свої здібності, нахили, висловити свою точку зору й обґрунтувати її.
Кожен день Тижня був сповнений цікавих заходів і мав свою назву та девіз. Всі щодня знайомилися з цікавою інформацією психологічного змісту, що відповідала зазначеній темі дня.
Усі учасники навчально-виховного процесу були активними учасниками тижня соціально-психологічного супроводу
Зокрема з педагогами було проведено тренінгове заняття на тему «Оминаймо гості кути». Педагоги вчилися опановувати ефективні способи запобігання й розв’язання конфліктів. Не залишилися поза увагою і батьки вихованців. Їм надавалися поради «Виховання без насильства» в онлайн -форматі.
Цікавими для учнів виявилися такі заняття:вправа «Колір настрою», арт- терапія «Автопортрет класу» та «Щастя це…»,
Активними учасниками тренінгового заняття, також були учні 7 класу, які взяли активну участь у занятті на тему «Від планування часу – до успіху».
З учнями 8-х та 9-х класів проведено профілактичні бесіди про шкідливість куріння електронних сигарет та вживання алкогольних напоїв, вплив алкоголю на організм людини.
На сайті ліцею створено електронну скриню довіри, де учні мають змогу анонімно звернутися по допомогу до практичного психолога та соціального педагога.
Проведення тижня соціально-психологічного супроводу має велике значення для підвищення психологічної культури, розуміння самого себе як особистості, усвідомлення свого місця серед людей, формування навичок рефлексії, навичок конструктивної взаємодії з навколишніми, розвиває комунікативні здібності, упевненість у своїх діях, виховує культуру поведінки.
|