Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 3-4 класів НУШ
Додаток 1 до наказу №1146 від 16.09.2020
Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ
Критерії оцінювання учнів 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
- Критерії навчальних досягнень учнів з математики
Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання - Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики
- Критерії навчальних досягнень учнів з біології
- Критерії навчальних досягнень учнів з географії
- Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з історії
- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури
- Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я
Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури
Результати навчальної діяльності учнів на всіх етапах шкільної освіти не можуть обмежуватися знаннями, уміннями, навичками, метою навчання мають бути сформовані компетентності, як загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді та цінностях особистості.
Компетентності не суперечать знанням, умінням, навичкам, вони передбачають здатність осмислено їх використовувати. Удосконалення освітнього процесу з урахуванням компетентнісного підходу полягає в тому, щоб навчити учнів застосовувати набуті знання й уміння в конкретних навчальних та життєвих ситуаціях.