На один день у школі відбулися великі зміни – до роботи взявся новий педагогічний колектив, а саме найстарші учні нашої школи, які проводили уроки у 2-11-х класах із різних предметів. Вони готувалися і хвилювалися. Робочий день виявився нелегким, але успішним, про що одинадцятикласники говорили на педагогічній раді після уроків.
Директор школи Галак Анастасія (учениця 11-Б класу) та її заступники Мунтян Роман (учень 11-А класу), Сарафінчан Надія (учениця 11-Б класу) розпочали обговорення подій. Учні ділилися враженнями, запитували один одного, розповідали про важкі і веселі моменти під час уроків. Вони ніби справжні вчителі радилися і робили висновки.
Краще, ніж учні 11-х класів, про День самоврядування не розповість ніхто, крім них самих. Кожен мав можливість побачити і подумати про те, якою є професія вчителя. Ось що найбільше запам’яталося старшокласникам-вчителям про цей день:
«У п'ятницю 2 жовтня за давньою традицією в нашій школі проводився День самоврядування. Цього дня одинадцятикласники проводили цікаві і незабутні уроки для школярів. Я була вчителем історії. Як тільки продзвенів дзвоник на перший урок, я трішки розгубилась, але зайшовши в клас і побачивши усміхнені обличчя дітей, я одразу ж усміхнулась їм у відповідь та приступила до своїх обов’язків. Вразило мене те, що в кожному класі діти поставились з відповідальність та захопленням до уроків. Учні вітаються зі мною в школі, намагаються всіляко продовжувати спілкуватись. А для себе я зробила висновки, що насправді робота вчителя є дуже непростою і вимагає багато зусиль та терпіння.» Галак Анастасія, учениця 11-Б класу
«День самоврядування подарував мені багато позитивних емоцій. Я зовсім неочікувала, що наші учні так серйозно віднесуться до уроків, вони вражали мене своїми знаннями. Також дуже приємним було і те, що вони з повагою ставились до нас, ”вчителів”. Надіюсь, їм також все дуже сподобалось. Мені запам’ятається цей день на все життя.» Гімчинська Мирослава, Кузюк Марина - учениці 11-А класу
«Традиція проводити День самоврядування – день, коли учні можуть побувати «в ролі» вчителів і отримати свій перший досвід викладання в нашій школі складався на протязі багатьох років. Минулого року я мала змогу відчути як це, коли в твоєму класі урок проводить твій ровесник, а недавно я сама опинилася на місці вчителя. Повинна зізнатись, це було досить таки дивно, але неймовірно цікаво.
На початку я ніяк не могла визначитися з тим, чи я хочу вести уроки в молодших класах, чи в старших. Зі старшими я відчуваю себе на рівні, тому не була впевнена, чи будуть вони сприймати мене як вчителя, а щодо молодших – сумнівалась, чи впораюсь з ними. Але моя проблема вирішилась сама собою. Мені попались уроки в різних класів, тож я могла порівняти їх і вирішити, де мені комфортніше.
Восьмі класи, незважаючи на те, що їх відносять зараз до дітей перехідного віку, бунтівних і непосидючих, були дуже спокійними, чемними і виконували всі вправи. А коли я їм пообіцяла ще й хороші оцінки за виконання завдання, то взагалі віднеслись до нього з великим ентузіазмом. Правильно кажуть – головне мотивація.
Гамалюк Анастасія, учениця 11-А класу.
Всі сприймали мене як вчителя і навіть зверталися на «Ви», від чого мені було трішки не по собі. Десятикласники віднеслись до мене з розумінням і все виконували. Можливо, розуміють, що наступного року їх спіткає таке ж. Що ж – бажаю їм успіху!
Зараз я не можу точно сказати, в яких класах легше й приємніше проводити урок – в кожного своя специфіка. Але цей день був неймовірним, і я отримала море задоволення, хоча наприкінці була страшенно виснаженою.
Скажу одне – бути вчителем не так вже й легко, як багато хто думає, але дуже приємно. Особливо коли ти отримуєш віддачу від своїх учнів. Тож дякуєм вам, вчителі!»