Головна » Статті » Новини нашої школи |
26 березня на засіданні педагогічної ради Молодійської ЗОШ І-ІІІ ступенів розглядалися питання:
Відповідно до річного плану роботи школи, перспективного контролю за станом викладання навчальних дисциплін в закладі, адміністрацією школи впродовж лютого-березня 2013/2014 н.р. вивчався стан викладання математики. Підводячи підсумки контролю, з аналітичною доповіддю виступила директор школи Сарафінчан Ф.В. В рамках вивчення даного питання проведено дослідження якості навчальних досягнень учнів 5-11-х класів за останні роки (за результатами контрольних замірів з математики). Основна увага акцентувалася на дотриманні педагогами математики та початкової школи обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів. В ході перевірки вивчалася також робота вчителів з ведення шкільної документації (класні журнали, календарно-тематичні та щоденні плани, робочі зошити та зошити для контрольних робіт). Проведено аналіз участі учнів в позакласній роботі , зокрема в олімпіадах , а також якість підготовки випускників до ЗНО. Підвищення якісних показників та результати перевірки показали, що вчителі математики: Круліковська О.В., Мандрек О.Г., Горобець О.К., Кузменюк Р.М. мають належну професійну підготовку, якісно володіють методикою викладання математики. З метою підвищення якості викладання предмету, вироблено рекомендації. Сучасний урок: який він? Члени педагогічного колективу дійшли спільної думки, що традиційні форми та методи потрібно використовувати з інноваційними технологіями. Про ефективність впровадження класів з поглибленим вивченням предметів доповіла заступник директора з НВР Круліковська О.В., яка дала детальну характеристику особливостям організації допрофільного навчання. До виступу активно долучилися вчителі школи, які викладають в класах з поглибленим вивченням предметів: Глевко В.М. (історія України), Куцак О.А. (біологія), Мандрик Д.В. та Гречак О.М. (географія), Громик І.М. (українська мова). Учні таких класів успішно засвоюють навчальні програми, беруть активну участь у предметних олімпіадах, написанні пошуково- дослідницьких робіт, проектів, які мають продовження у районних, обласних та Всеураїнських конкурсах. Допрофільне самовизначення учнів – це веління часу, шлях до саморозвитку та самопізнання. Саме у 8-9-х класах слова «хочу», «можу», «треба» набувають для школяра вирішального значення у формуванні його особистості .
Скаловська С.С. доповіла, що питання про підвищення якості роботи педагогічного колективу щодо профілактики травматизму, було завжди під контролем у адміністрації школи. У школі створено умови для формування здоров’язберігаючого освітнього простору, в якому педагоги та батьки узгоджено вирішують завдання, пов’язані зі збереженням здоров’я дітей. Протягом 2013/2014 навчального року випадків дитячого травматизму в школі не зафіксовано. Це свідчить про якісну превентивну роботу педагогічного колективу з учнями та батьками.
Творчий вчитель – це діамант, який осяває душу всіма гранями свого педагогічного дару, який плекає дитину на засадах добра, толерантності, формуючи інтелектуальну еліту суспільства. Але, щоб стати «діамантом», потрібна наполеглива, систематична праця. У кожного педагога формується власний стиль роботи. В цьому вчителі школи мали можливість переконатися під час творчого звіту вчителів, що атестуються: Куцак О.А., Кукульняк О.М., Факас В.В., Радової О.І., Скаловської С.С., Іванеску Т.К., Балан І.Г.
| |
Всього коментарів: 0 | |