Засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному класі - це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації та інтеграції в соціум. Саме в такому напрямі працюють команди психолого-педагогічного супроводу Молодійського ліцею у співпраці з фахівцями ІРЦ.
Вчора 01.06.2022 р. в Молодійському ліцеї було організовано та проведено засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП за участі фахівця ІРЦ Палько С.М.
Засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП було проведено за таким порядком денним:
• Нормативно-правове забезпечення для організації інклюзивного навчання.
• Моніторинг навчальних досягнень учнів з ООП за підсумками ІІ семестру згідно поставлених цілей ІПР.
• Моніторинг результатів корекційно-розвиткової роботи.
• Звіт роботи асистентів вчителя.
• Консультації фахівців Глибоцького ІРЦ.
На засіданні було озвучено інформацію про успіхи дітей, динаміку розвитку, рівень навчальних досягнень за навчальний рік згідно поставлених цілей.
Також проаналізовано результативність психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг. Зрозуміло, що кожен із членів команди шукає дієві інструменти, що дозволяють підібрати оптимальний варіант роботи з дитиною з ООП.
Члени команди визначили основні напрями діяльності педагогічного колективу на наступний рік з метою подальшого забезпечення якісної освіти дитини з урахуванням її індивідуальних потреб та можливостей.
|